Flytt imorgon!

Imorgon är det flytt! jag längtar så jag spricker! det kommer bli så jääkla bra! vi ska hämta ut bordet, köpa nytt porslin, få ett separat sovrum, ett stort kök, ett kontor, tvättstuga, till och med en separat hall! det kommer förmodligen bli ett himla åkande imorgon, har många ärenden att uträtta!

I helgen har alla varit på yran, alla utom johanna. jag har suttit här hemma och gjort bort mina sista inlämningsuppgifter, pluggat inför prov osv. Nu är jag helt ikapp och har inga restarbeten kvar!
Imorgon är det prov i Ledarskap&Organisation, förmodligen kommer jag inte att klara det. jag vet inte ens vad jag ska plugga på :/  måste nog kolla igenom mina anteckningar en sväng innan jag går och lägger mig!



Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0