!!!!

Åh, ni fattar inte hur fint det ärrrrr! älskardet hur mycket som helst. jag vill spendera all min lediga tid där. vet inte riktigt vad jag ska skriva men för att sammanfatta dom senaste dagarna så har det sannerligen varit fullt upp!
Vi har skruvat ihop möbler, varit i skolan, skruvat möbler, handlat, lagat mat i vårat stora underbara kök. det är det bästa, jag älskar köksmöbeln, kan titta på den hur mycket som helst!

Idag har jag, kak och erika suttit i parken och fikat, det var väldigt mysigt och jag gör mer än gärna om det!

ps. nina har bra humor, den bästa.


Kommentarer
Postat av: fisen

Jag diggar det faktum att jag ser ut som en neandertalarman. Yeye, ugh eld kött. Rått ska det vara.

2008-06-05 @ 22:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0