daysdyasdays

Idag har varit en supermysig dag!

Jag och Johan låg och drog oss länge imorse, sedan åt vi frukost ute på balkongen. Vid lunch så gick vi till Pion, jag åt en halv pizza och sedan gick vi till plantagen :) Vi köpte en spalje som vi ska ha någon klätterväxt i och efter det så gick vi in på toyota och provsatt olika bilar! Johan har nog bestämt vilken han vill ha och jag tror det kommer att bli toppenbra! :)

Efter det så promenerade vi raskt hem och jag fick slänga på mig arbetskläderna och sedan köra i ilfart till jobbet, ändå kom jag en kvart försent :/

Nu tänkte jag gå och lägga mig för imorgon ska vi upp tidigt, iväg på picknick och sedan ska jag jobba till 18.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0