Ny bloggfavorit!

Jag har hittat den bästa bloggen i världshistorien, modebloggare, släng er i väggen!
twoforone.blogg.se är min favorit! mer uppdateringar tjejer! :D

Nu har jag suttit i klassrummet i 2½ timme för att jag inte orkar gå och jobba.. Jag vet helt ärligt inte vad jag gör här men kul är det då verkligen inte. Inser att min blogg bara blir tråkigare och tråkigare.... vet inte riktigt vad jag ska skriva om för att fånga ert intresse? Ge mig tips!

Är det en modeblogg ni vill läsa, många videoupdates a'la stinalee, kändisblogg, vardags? u name it! Ge mig lite förslag på vad ni vill läsa om?

Kommentarer
Postat av: D&C

Tack för att du länka!

Ett tips, skriv inte om mode, det är för många som gör det idag har jag märkt, orkar aldrig läsa de där bloggarna...

Lycka till med bloggen!

2008-01-10 @ 14:28:34
URL: http://twoforone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0