Läsarrekord :)

Woho sverige, ikväll har vi slagit läsarrekord på min blogg!

Idag följde jag med pappa på Ica maxi för att handla lite målarfärg, frukt och lite sånt. När vi kom till kassan så hamnade vi tvåa i kön men jag tror vi stod där längre än plats 5 i kön intill.
Det gör mig så less när folk ska rada upp sina varor så prydligt med streckkoden åt rätt håll, inget får stå uppochner. Sedan när det ska packas så ska det packas perfekt, inget får gå sönder, inget får komma i kläm. Det värsta av allt är när man har stått där och trummat i 10 minuter för att få betala så när man ska packa så kan inte kassörskan rulla på bandet för att kvinnan som var innan kommer att klämma ihop alla sina varor så man måste gå fram till kassörskan och skjuta på sina egna varor så att dom går att packa ihop.
När man lämnar affären står fortfarande kvinnan och prydligt packar sina varor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0