kommer att ångra inlägget imorgon.......

JAg kommer att ångra det här inlägget imorgon som fan. jag vet inte varför jag skriver men alla badar badtunna. badar jag mer så kommer jag att svimma. Här bjuds det på allt som går att dricka......... jävla skit. pinsamt som fan. Jag osm skulle säka jobb för ett tag sedan. han jag skulle söka jobbet hos är här. det är pias bror. jag skäms eftersom att jag itne kan titta rakt i hans ögon, bara snett., nej. Jag tycker inte ritkigt om det här med det är kul. nina är här och jag njuter av varje sekund jag får tillbringa min nyår med henne. killearna har kört på naken bad medans vi gtjejer kör på vattendans och snöäönglar!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

åh shitt de lät inte helt fel :D blev de lyckat då? ;D

2008-01-01 @ 16:04:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0