Headlines

Nu är jag riktigt trött, jag har suttit här x antal timmar och kollat igenom massa olika bloggar.
bl a. Kissies blogg. Hon är helt rubbad, jag blir förbannad bara jag ser rubrikerna! Hur fan kan hon säga att det finns viktigare saker att bry sig om här i världen än om regnskogen försvinner eller att människor faktiskt klubbar ihjäl djur, försöker bryta nacken av dessa små liv, allt för att hon ska få den fluffiga kanten på huvan på sin svindyra goosejacka.
Att hon dessutom inte har  något bra argument att komma med gör mig galen. Ursäkta att jag vräker ur mig allt det här men fyfan. Garanterat att hon kommer att läsa detta inlägg eftersom att hon förklarat hur roligt det är att söka på sitt eget namn för att se var folk skrivit om henne men då kanske hon får någon typ av självinsikt iaf.

Hur som helst så hoppas jag att Johan ringer snart så jag får veta om det blir snowboardåkning imorgon, jag tror nog att det blir det även om han inte hör av sig. Nu hoppas jag bara att det blir bra väder imorgon och att nina har humöret på topp ;) Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0