Bästa nyår någonsin

Igår var toppen! jag har aldrig haft en bättre nyår! Visst, det gick lite överstyr ibland men det var så jävla najs! jag och nina hade en toppenkväll, vi badade badtunna, gjorde snöänglar utan kläder, bastade, fnissade under en filt och hällde i oss en halv chardonnay på nolltid. vi somnade 06.02 och klev upp 12.37, det var inte alls lika roligt. Men efter ett par alvedon och enorma mängder vatten, kladdkaka, guitarr hero och American Pie så mår jag prima!

Nu hade jag tänkt att krypa isäng för imorgon ska vi på stan och prova jackor, godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Magdalena

ahh okej de låter som att du haft de bra när man läser oxå ;) taggad på skola då? hahah

2008-01-02 @ 16:46:16
URL: http://[email protected]
Postat av: leman!!!!!!

hahahah lek! puss på nyåret, nytt år nya andetag

2008-01-02 @ 19:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0