Alfons blev bara 4 år!

Nu har jag suttit och läst om Alfons som dog i cancer den 2 mars 2007, han blev bara 4 år. Jag förstår egentligen inte varför jag utsätter mig för denna läsning eftersom att jag vet hur mycket jag kommer att gråta. Vilka störtfloder jag har bjudit på under kvällen! Jag känner så mycket sorg med Familjen som blev tvungen att lämna över sin älskling till en annan värld, jag önskar att jag kunde säga något som uppfattas som ett stöd men eftersom jag inte själv kan tänka mig smärtan så låter jag det vara. Jag önskar er all lycka i framtiden och som jag har förstått det så väntas en till liten kotte, hoppas att den tyngsta dimman lättar för er alla. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0