Unga mammor

Jag blir så jäkla imponerad av alla unga mammor! med unga mammor menar jag upp til 20 för efter det tycker jag inte att det är så "ovanligt" att få barn, egentligen till 19 kanske men 20 för enkelhetens skull. Hur deras liv förändras och hur de tar sig igenom alla vardagliga problem som kommer med att ha en liten bäbis och samtidigt försöka gå i skolan osv är något jag avgudar dessa tjejer för. Jag vet bara hur jag själv är när jag blir väckt på morgonen halv 9, tänk då dessa tjejer som blir väckta mitt i natten flera gånger. Iofs kan jag förstå att det blir en annan sak när det är ens barn som väcken en men ändå! Skitstarkt tjejer!

såklart följer jag Emelies blogg men har också hittat en som jag verkligen gillar och det är Julias blogg om hennes dotter Tuva och pojkvännen "C".
Dessa två rekomenderar jag starkt för er läsare som inte redan har upptäckt dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0