Tyd min dröm, tack?

Inatt har jag haft en väldigt mystisk dröm, jag var på ett kalas av något slag, någon i min vänskapskrets fyllde år. Vi var i mitt vardagsrum och många satt och trängdes i soffan och ja.. det var många personer där iaf. Helt plötsligt uppenbarar sig två små dörrar med pyttesmå bilder på. som tur var så hade jag übersyn så att jag kunde se vad det var på bilderna. Det var ett tivoli i mitt vardagsrum. Vi gick in genom ena dörren, där var det en bergochdalbana, skitrolig! Sedan efter ett tag så gick vi in genom den andra dörren och där stannade jag resten av natten. Alla som var "nya" i rummet skulle skydda sig från en stor fågel som sköt ner blixtar, träffades man av blixten så gick det 1 minut och man blev ett monster. Som monster kunde man stanna i flera timmar sedan helt plötsligt blev man vanlig igen. Jag har ingen aning om vad monsterna gjorde mot varandra eller mot andra men dom var hemska!
Jag såg Erika Eriksson stå bland massa monster, jag frågade henne vad hon gjorde där, hon sa då att hon var mitt i förvandligen. Jag frågade hur det kändes och hur länge man blev tvungen att stanna i det där rummet då svarade hon att man blev tvungen att stanna minst en vecka!

Så jag blev träffad av blixten och jag frågade hur lång tid det skulle ta tills förvandlingen, hon svarade 1 minut och så blev vi monster. jag har ingen aning om vad vi gjorde under tiden men jag kom ihåg att jag inte ångrade att jag valde att bli träffad av blixten för de som skyddade sig var ju alltid rädda för att bli träffade hela tiden. Sedan rymde vi och kom ut efter 2 veckor.

Kan någon tyda min dröm tack?


image370

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0