Stress

Nu har det varit dålig uppdatering pga stressen!

Onsdag: Markera allting viktigt i svenskahäftet om upplysningen och romantiken och sedan läsa igenom för att kunna sammanfatta inför provet på fredag. Göra engelska uppgiften hemifrån eftersom jag inte ska till skolan idag. Skriva och förbereda en powerpointpresentation om bibliska personer (djävulen) till fredag.
Torsdag: Skola, jobba, hem till johan och mysa med honom på alla-♥-dag, plugga inför redovisningen och provet på fredag.
Fredag: Fira lillebror på sin 15årsdag, om inte han är i fjällen då dvs. skola, göra svenskaprov och redovisning.

Farmor ringde nyss och äntligen har jag fått en tid för att operera bort min spider.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta!
4/3 9.30

Kommentarer
Postat av: den stuvade makaronen

pluggarN! lycka till med detdär.
jag ger dig hjärtliga gratulationer till operationen! jag är med glädje ditt moraliska stöd vid behov.

2008-02-13 @ 18:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0