Stora Lillebror

bussen in till stan går om 1½ timme och då ska jag har duschat och så, jag måste vara helt klar annars är jag dödens. Anton ska gå och ta hålet idag och han vill att jag följer med, jag ska rusa ner på stan och köpa en vacker gåva till kvinnan i mitt liv. Jag undrar vad hon önskar sig, en burk med makrill? Nae, nog ska jag komma på något fyndigt.. dessutom måste jag köpa något till Anton, han fyller ju år snart. 15 år, han börjar bli stor alltså...

till honom ska jag köpa något fiffigt, jag vet nog allt vad han ska få men det tror jag inte att jag kan skriva ut här eftersom att han kanske kollar min blogg ibland, ingen vet.

image371 image372

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0