Skinnjacka

Imorgon är det naturkunskapsprov, jag har inte pluggat alls och jag känner inte att jag kan något från lektionerna och genomgångarna heller. jag vet inte riktigt hur jag ska få rätsida på det här. klockan är nästan för mycket för att plocka fram böckerna. efter Topmodel kanske.. ;p idag hittade jag en sån jäkla snygg skinnjacka på H&M, någon dag ska jag lägga upp en bild! Jag vet inte riktigt om jag ska satsa på att köpa en skinnjacka eller om jag ska börja använda min jeansjacka jag köpte för några år sedan.

Skinnjacka eller Jeansjacka?

Kommentarer
Postat av: mah

var det inte du som skulle plugga i tisdags då du skippade ps:en? ;p

2008-02-27 @ 22:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0