Problematiska omständigheter

Jag kom precis på att jag har 7 uppgifter som ska göras innan halv 9 imorgonbitti. 7 jävla uppgifter till affärsengelskan, jag blir galen. Läraren är ju tappad bakom en vagn, körd genom en köttkvarn liksom. Vi ska ha lektion med honom på våran "egna" tid 2 fredagar från 08.30 till 15.30 två fredagar på rad för att han har varit borta snart tre månader pga att hans pappa dött. kunde inte han fixa en jävla vikarie så vi slapp den här skiten. dessutom har jag svenskaprov imorgon som jag inte har pluggat till eftersom att jag inte är klar med de sju uppgifterna till affärsengelskan så jag antar att jag måste göra svenskaprovet någon annan dag. Allt detta för att lärarens pappa dog!

Kommentarer
Postat av: mah

han skulle hållit sig i skinnet och kilat runt hörnet till sommaren istället

2008-02-22 @ 07:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0