Nytt liv.

Där kom det lilla som behövdes för att dra igång mitt nya liv. imorgon går jag på träna och köper ett träningskort. Nu skall här förändras!

Ikväll har jag och Johan varit och käkat middag på Balder med Nicklas och Johanna, det var hur mysigt som helst! Efter det så gick vi på hemköp och köpte lite glass och sedan bar det av hem till Johannas nya lägenhet. Den var så himla fin och ni kan ju bara gissa hur avundsjuk jag är! det är en källarlägenhet med ett stort fint, ljust kök och ett rätt stort vardagsrum/sovrum och en stor toalett. Hur fin som helst!

Kommentarer
Postat av: K

Jaaaaa jag vaaannnnnnn :D :D :D

2008-02-01 @ 22:56:13
URL: http://jagvetintevadupratarom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0