Myskväll

Idag har varit en toppendag! Jag åkte till skolan klockan 12, där hade jag FEK i typ en timme eller något sådant och sedan kom Nina. Vi gick ner på stan och tittade på strumpbyxor och sedan gick vi till subway där vi käkade varsin macka och pratade massor. Oj, så mycket jag har längtat efter att få slänga ur mig allt jag känner! Efter det så skyndade vi oss till Rut mf l. vi kikade runt lite men jag måste hålla i pengarna. Hur mycket jag än vill så kan jag inte tillåta mig att shoppa upp pengarna jag nu har sparat ihop..

Ikväll ska johan på krogen så jag och nina ska ha myskväll!
Jag känner inte för att göra något utan jag vill bara göra tjejgrejer,
måla naglarna, pilla med hår, titta på film och sånt.

image407

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0