Mysdag

Idag har hela min dag varit jättemysig. Jag och Johan vaknade runt 10 och vi låg och drog oss i säkert en timme innan vi klev upp. Jag gjorde mig i ordning och åkte till Nina, fyfasen så gött! Det var den underbaraste brunchen i mitt liv! nybakt bröd, massa frukt, mycket pålägg och hundra saker, minst. Efter det så åkte vi till Strömpilen, där var vi och strosade runt på lite affärer och sedan åkte vi hem.

Jag har nu ringt till Leos Lekland, jag ska dit imorgon och träffa någon Jonathan så jag hoppas att det går bra :)
Men jag har tyvärr ingen erfarenhet av resturang vilket det lät som att han ville att man skulle ha. men vadå? någon gång ska väl vara den första? eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0