Lågbudgetvarianter

Japp, nu faller jag för grupptrycket igen, denna gång genom att presentera mina bästa vänner.

image395



Nivea young.
Detta är min freshenuptoner,
hur bra som helst efter att man
har tvättat rengjort ansiktet, duschat osv
spraya några gånger över ansiktet
så känner man sig genast ännu renare!



Fa
Mamma kom hem med den här en dag,
hon hade köpt den på ÖB, 'skräp' tänkte jag
men ack så fel jag hade!
Det är den bästa deon jag någonsin haft,
den håller torrt, luktar otroligt gott och den är sjukt billig, 15:-



Basiron
Sist men inte sannerligen inte minst så har vi miraklet basiron!
Med tanke på reklamen så får man för sig
att detta är den sämsta produkten som någonsin skapats
men det är fel!
Det är skitbra, får du en finne på måndagkväll,
lägger du ett tunt lager över med basiron under natten
så är den borta på tisdagmorgon!
Den torkar inte ut som många ansiktsvatten gör
för man har det inte i hela ansiktet u
tan bara där man behöver och därför räcker tuben i evigheter.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag älskar Nivea young! Jag använder den också, bland det bästa som finns :)

2008-02-19 @ 20:52:14
URL: http://saannab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0