Godnatt Sverige

Nu är jag så trött så trött. Kanske att jag ska gå och lägga mig tidigt för en gångs skull?
Tänkte försöka läsa ut den där jävla boken någon gång som jag redan vet hur den kommer att sluta för att nina inte riktigt kunde knipa igen. typsikt.. jag vet egentligen inte om jag ska fortsätta eller om jag ska börja på min sprillans nya tyskungen ! :D Fick nämligen den i julklapp och jag är något sugen på att börja läsa eftersom att jag har älskat alla läckbergs tidigare böcker.

Roligt att jag har fått så mycket besökare på senaste tiden, vilka är ni?
lämna en kommentar, okej?

Godnatt gott folk  ♥

Kommentarer
Postat av: lurmann

Men för bövelen! Läs ut bokjäkeln och sluta klaga på att jag pratar för mycket, du kunde bett mig stänga kakhåle'!

2008-02-08 @ 22:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0