Lunch med Nina

Godmorgon allihopa (nina)!

Idag är jag ledig från jobbet vilken känns skönt, jag ska luncha med nina och sedan ska jag på banken för att placera om mina fonder (det känns väldigt vuxet och intelligent att använda sig av det uttrycket), det ska bli spännande! Ringde Nicklas igår och han förklarade för mig om aktier och sparande så nu känner jag mig inte helt tomhänt när jag går dit :)

Vädret är sämst så planerna på att använda min nya jacka och mina nya skor föll direkt..

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen!

Kram

Kommentarer
Postat av: mah-mah-lek

Nämen. En hel rubrik i min ära! Nämen! Kul, kul och jättejättegott

2008-08-15 @ 12:48:58
Postat av: mah-mah-lek

Nämen. En hel rubrik i min ära! Nämen! Kul, kul och jättejättegott

2008-08-15 @ 12:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0