feeling the flow

Nu har livet dragit igång igen efter ett väldigt skönt sommarlov, skolan har startat, soffan har kommit, jobbet är fortfarande i rullning osvosv.
Det är bara så typiskt att jag alltid blir förkyld samma vecka vartenda år och jag kan lova er att det inte är en liten mjäkig förkylning, här snackar vi halsfluss och nysningar som kan få fönstren att vibbrera!

De senaste veckorna har det hänt mycket på jobbet, många ska sluta vilket är sjukt tråkigt, jag som precis börjat känna mig som en i gänget, tillochmed Daniel ska sluta hos oss och börja på Ersboda istället (!?)....... Cant belive it!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Alltså haha, jag vet bilden är verkligen KLOCKREN. Han som illustrerar bilderna är så jävla klockren alltså!



Jag vill inte byta till ersboda, men vad jag gör?

2008-08-24 @ 20:28:42
URL: http://hastigt.blogg.se/
Postat av: Daniel

Alltså haha, jag vet bilden är verkligen KLOCKREN. Han som illustrerar bilderna är så jävla klockren alltså!



Jag vill inte byta till ersboda, men vad jag gör?

2008-08-24 @ 20:28:44
URL: http://hastigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0