Vilken sommardag!

Alltså nu sitter jag ute på altanen och det har nu stigit till 20 grader! sitter alltså uppe i norrland med 20 grader fast det bara är april, det är inte sant. knappt så att jag kan förstå det själv. Hur skönt som helst! Idag är jag ledig, eller ledig och ledig vet jag inte men jag har iaf inga lektioner (som vanligt) den enda tiden jag ska passa idag är mötet med min mentor och min mattelärare. Förhoppningsvis har också skolans APU-ansvarige pratat med min chef och fixat så att det är okej att jag inte gör praktiken på fredagarna utan är på skolan så jag kan göra bort mina restprov. nu är det många funderingar i mitt huvud. jag vill passa på att välkomna min mentor, Margareta, till min blogg. Jag vet inte om det är positivt eller negativt att hon läser den här men paff blev jag iaf när hon sa att hon hade läst den!

Shit, jag kan inte sitta här och skiva mer, nu ska jag njuta av det fina vädret. känns konstigt att sitta i linne och svettas redan i april. Nu längtar jag tills det är sånt här väder VARJE dag!

image460

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0