Världens sämsta jobb

Igår firade jag och johan 3 år och det känns fortfarande helt rätt! Vi var och kikade på möbler och sedan köpte vi en tårta och åkte hem. Runt sju på kvällen så åkte jag till böleäng där vi delade ut skitreklam till det absolut konstigaste distriktet i hela umeå, idioti! efter halva distriktet hade vi hållt på i nästan 3 timmar, det snöade, det var kallt och Trädgård i Norr har den absolut mest korkade broschyren i hela världen. Om du som har gjort den ser detta så tycker jag att du kan stoppa upp den någonstans. Den ryms ju inte ens i brevlådorna. vi fick göra klart andra halvan av distriktet runt tre idag efter att jag avslutat mitt pass på McD. Nu ska jag trycka i mig en korv med bröd och sedan börja sortera reklamen som ska ut ikväll på mitt egna distrikt, KUL.

Btw så har jag fått världens skönaste skor idag, dessa ska absolut testas ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0