Språkresan

Att det skulle vara såhär mycket problem med att få resa med EF till england hade jag aldrig anat. Man betalar för en sak men får en helt annan grej, dessutom blir det nya valet dyrare än det andra. snacka om att EF mjölkar sina kunder på pengar. imorgon ska jag ringa dit och höra vad det egentligen är vi betalar för och kanske förhandla mig till ett bättre pris. dom skickar fel räkningar och följer inte ens sina egna avtal. det är synd att man måste göra sin resa själv när man ändå betalar så mycket pengar.. Vi borde få lön av EF för tiden vi lägger ner på att fixa reseplaneringen som är deras egentliga uppgift. Hoppas bara att det blir bra väder när vi ska dit, annars gråter jag.

Nu ska jag sätta mig ner med projektarbetet till Näthandel A

haregött hej!

Kommentarer
Postat av: :( :( :( ledzen gube

Bara häng mig, bara häng mig. Allt känns så förjävla satans trist och omständigt och dyrt. Och negativt, det känns nite som vi har så mycket hopp om att få fara!

2008-04-10 @ 16:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0