Snart beach '08

Åh, äntligen har jag fått mina pengar från SDR! det fattas fortfarande en månadslön men det är iaf en bra början ;p

Idag skiner solen som aldrig förr och jag slår vad om att folk inom några veckor kommer att åka ut till bettan, det kommer iaf jag! Idag ska jag plugga som bara den för att hinna ikapp, ringde på praktiken idag och sa att jag skulle ägna mig åt skolan istället, det lät inte som ett problem. Förstår ifall dom inte gillar att jag är borta från praktiken men jag måste ju säga att just nu är skolan viktigare. kan inte ägna mig åt 4 saker samtidigt, kommer få magsår snart.

Nej, Näthandel A, here i come!

Kommentarer
Postat av: jävla

Du jag kom på myseriet med cashen. He ä inge fel
DOCKDOCKDOCK har dom jävlarna dragit skatt på min lön!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-24 @ 19:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0