Shopping på cubus

äntligen säger jag bara! äntligen har jag fått strosa omkring inne på cubus, hur kommer det sig att jag alltid hittar fina kläder där? Det första jag fick se när jag klev in i butiken var en grön kofta (modell lång)  och såklart så finns det ALLTID plats för nya underkläder i min garderob. Först så hittade jag ingenting eftersom att jag kände mig så stressad av någon konstig anledning, jag gick omkring en stund med mamma och mormors syster på lite andra butiker och sedan gick dom iväg till typ ica och köpte mat, då sa jag att jag skulle komma hem till mormor lite senare. Jag gick tillbaka till cubus och där hittade jag min favorit BH fast bara vit och den där gröna koftan som jag tidigare hängt iväg för att jag blev tvärsnål.
Det slutade med att när jag gått hem med underkläderna och satt vid middagen så ångrade jag mig så sjukt mycket, en halvtimme innan stängning traskade jag in till stan igen och köpte koftan! tur att jag gjorde det, annars hade jag ångrat mig!

Jag vet egentligen inte varför jag snålar in så sjukt mycket med pengarna, jag tror att det har blivit en vana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0