reklamjohanna

Har fått reklamen som ska sorteras nu, 12 trycksaker, jag tror att det är rekord. Nina har räknat ut hennes vikt men jag vågar fasen inte, då kommer jag bara bli förbannad för att jag får för lite betalt. Kul att ställa sig och sortera det där imorgonbitti! väldigt roligt! Dessutom kan jag skryta över att jag har gjort 6 tal i matten nu och läst lite ur näthandelsboken.

Imorgon måste jag springa, träna, vad som helst bara jag går ur mig allt!
just nu är jag på nickelbackhumör så det är Animals som spelas på högsta volym, det är skönt!
Imorgon blir det dessutom ingen praktik, ska på skolan och ta igen allting jag missat, hoppas bara att robin kan koncentrera mig, kan inte han kan inte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0