Nu är det sommar!

Sommaren är här nu och min gissning är att den har kommit för att stanna! Idag har jag gjort nationella, det gick bra och jag hoppas på det bästa. Efter provet gick vi ner på stan och köpte öl, jag har suttit och käkat glass, killarna har druckit carlsberg, det är sommarstämning på gång känner jag!

Nina ska göra något spännande arbete till skolan om flytten så hon ska följa mig idag till bostaden, vi ska kika på tapeter inför resan till IKEA. Vi vill som veta vad man har för färger att gå på :)

Nu ser jag att det har börjat blåsa lite ute, det är inte bra, inte alls! borde kanske gå ut på baksidag och sätta mig någonstans där det är lä och läsa en bok eller något!

Have it good, som vi säger i sweden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0