klar med designen :)

Nu har jag äntligen blivit klar med designen, blev väl kanske inte riktigt som jag hade hoppats men det får duga, nu tänker jag inte påta på mer med den :)

Ikväll har jag och nina pluggat lite, jag är väl inte världens bästa eftersom att jag alltid ska skriva så noggrant.. Nina däremot är en hejare på att skriva fort, synd bara att man aldrig kan läsa vad hon har skrivit. Vi var på ÖB i eftermiddag och bunkrade upp med godis som vi bara fick äta när vi pluggade så tyvärr måste jag lägga bort allt mitt godis nu :(

Imorgon ska jag först in till stan och städa, sedan ska jag till skolan och äta lunch för att sedan dra vidare till McD och jobba.. jobbar 14-19.15, inte så roligt men det måste göras!

Btw så har jag fått två lönebesked idag, från SDR fick jag typ 900:- för 1 månad och från Universitetet fick jag 1692:- för 1½ dag, fråga mig gärna hur mycket hellre jag kuverterar!?

Kanske inte borde ha delat med mig av detta egentligen men det är ju inte en jävel som läser min blogg så det spelar väl kanske ändå ingen roll!

Nu går jag och lägger mig, godnatt.

Kommentarer
Postat av: lekfullllll

Hörru Lemis! Inget nedvärderande crap-talk nu. Jag läser din blogg. Dessutom måste jag erkänna att jag känner the selfconfidence stiga i taket då jag får hänga på din header och chilla. Ganska nice. Moahahaha. Jag ringer dig när jag har lunch.

2008-04-25 @ 06:50:49
Postat av: Linn

hej johanna! :)
jag måste bara säga de att ja tycker att din blogg är grymt SNYGG!

hur gör du för att få den så fin? :)

Hoppas allt är bra med dig annars / Kram Linn

2008-04-25 @ 09:36:36
Postat av: Johanna

Sv; Shit, Linn! TACK! Man blir så glad när man får cred för det man sitter och gör en hel kväll! jag har ingen aning, jag kämpar och kämpar men blir egentligen aldrig nöjd :/ Kul att du tycker om den!

2008-04-25 @ 09:48:19
Postat av: Sanna

haaj, du såg att du fick typ 1700 från unversitetsjobbet..
hur kunde det komma sig att jag fick typ 1300 :O

2008-04-28 @ 17:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0