Flyttaflyttaflytta

Nu vill jag flytta. jag vill inte bo här längre, jag vill påbörja ett eget liv, klara mig själv liksom. Jag tror att det skulle gå förvånansvärt bra faktiskt. Jag måste börja fundera igenom hur mycket jag egentligen tjänar på en månad och hur mycket jag kanske kommer att tjäna på McD. kanske har jag råd att bidra med hyra osv, kanske kanske. Jag har ju studiebidraget så det bidrar ju en hel del det med men fortfarande är man ju fattig. Efter England hoppas jag att jag har råd. Mamma verkar vara redo att släppa iväg mig iaf, det är skönt att veta!

Jag har fortfarande inte sorterat klart reklamen och har egentligen inga större planer på att skynda mig att görare heller. fy så tråkigt det är! löneförhöjning tack!? kan man få det som reklamutdelare, det tvivlar jag på.......
Åh, ge mig 20 papp/månaden så är jag nöjd sen. (skulle även kunna tänka mig ännu högre belopp)

Nej, nu måste jag ta mig i kragen, reklam it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0