Dilemma!

Oj vilken tung dag! Det blir ingen reklamutdelning idag som jag tidigare tänkt. det går bara inte. Nu vill jag bara att nina ska ringa mig så vi kan ta en promenad eller ha en picknick! Tror att jag ska baka något tills hon kommer hem, vem vet, hon kanske redan är hemma. jag bör ringa.

Jag har ett litet dilemma just nu! Jag och nina ska ju inte till England utan vi siktar på en sista minuten istället med hennes mamma och hennes kompis, en vecka i grekland eller så :) nu frågar mamma om jag vill följa med till Italien och Kroatien i 2 veckor, problemet är bara att mamma säger att jag måste välja ett av alternativen! Vad gör man? idag vill jag bara gråta, det har jag gjort. Mot Johans hals, det kändes bra att få vara liten en stund.

Nina, lätta upp min dag några kilo.

image462

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0