Bort från Sverige

Alltså jag älskar att trotts allt krångel så ska vi till Bournemouth! vi ska bort från sverige, skitsverige för att istället upptäcka nya fräsha ställlen! underbart

Idag kan jag lova er att vädret är så dåligt att jag nästan mår illa. man blir åksjuk av att titta ut genom fönstret, träden svajar, husen med. Sämre väder får man leta länge efter!

Mamma kommer snart och hämtar mig, jag hoppas att hon kommer tidigare än hon sa då ska jag springa in på åkerbloms och köpa mig en almenacka, jag kan inte strukturera upp allt i huvudet längre, får nästan ont i magen när jag tänker på vad det är jag ska göra under veckan. I denna almenacka så ska jag skriva upp exakt allt, jag ska också följa den till punkt och pricka, skriver jag träning så är det träning som gäller, skriver jag sova så är det också sova som gäller. allt ska skrivas ner i denna lilla bok. synd bara att dom är så otroligt dyra :O nästan så man trillar baklänges!

Nej, nu kommer mamma, dags att bege sig.

image447

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0