Waiting for tonight

Oj, vilken kväll!
Igår var verkligen en sjukt stressig dag. Jag har bott hos Karin i helgen, i fredags kom vi isäng 04.02, vaknade 06.00 av väckarklockan men klarade av att få tyst på den x antal timmar senare, vi klev upp halv elva, städade och sedan skulle Karin jobba, jag skulle in till stan.
När jag kommit hem och bytt om skyndade jag mig iväg.
Tanken var att jag skulle köpa någon snygg tröja att ha på kvällen men jag hittade ingen så jag ringde Robin&Johan, vi gick på McDonalds och åt istället.

"På morgonen igår skulle vi försöka få igång badtunnan när karin skulle fixa vattnet så tog jag hennes telefon och slängde den i vattnet, när hon sedan skulle böja sig ner för att plocka upp den så puttade jag ner henne också."

hur många gånger fick vi förklara det Kaki?

Kvällen var jävligt skön måste jag säga, trots några små fjuttiga incidenter!

Imorgon är jag ledig! vi har ingen affärsengelska på fyra veckor så jag får extra lång helg, fest ikväll då karin?

I dont care if everybody's gone, turn it up cuz it turns me on
Keep dancin all night long, feels so right that it can't be wrong
I get chills up and down my spine whenever I hear that song of mine
When it stops better press rewind, let me hear it one more time!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0