taggarå

Idag efter skolan var jag och kaki på stan, vi kom på att vi fick studiebidraget idag så det skulle firas till varje pris.
Det blev bara ett par skor, en ny tröja imorgon kanske?









Dom är otroligt sköna men jag vet ärligt talat inte om jag ska behålla dom eller inte!?
Jag vet inte hur ekonomin ska gå ihop liksom, jag fyller ju snart år så jag hoppas att allt jämnar till sig.

Jag har designat om bloggen nu, äntligen känner jag mig nöjd!

Imorgon taggar vi partey, det blir naaajs!
Tjejerna ska käka taccos hos Karin sedan kommer killarna, då blir det fest.
Vi ska bada badtunna, det var evigheter sedan jag gjorde det!

nej, nu ska jag rulla iväg till kaki.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0