Sweetness

Alltså är det typiskt eller? Jag som var uppe och färgade håret på mig själv inatt, jag stod och fönade det så det skulle vara fint till idag. imorse klev jag upp tidigt för att jag skulle ha tid att faktiskt fina till mig lite så jag skulle se någolunda bra ut på skolfotot. Kom fotografen? NEJ, varför skulle han ha gjort det? jag hade faktiskt klänning på mig!

Idag har faktiskt varit en rätt bra dag, Magda har verkligen förstått innebörden av sitt mördarliv. Idag kastade hon en lypsyl i huvudet på Joel i hopp om att han skulle svimma så hon kunde äta upp honom. Hon misslyckades och fick bara en jävligt överraskad min av honom! den såg förvriden ut.

Nina kom på besök och fick en guidad tour av Johanna Airlines på Thorén. Det var väldigt roligt att hon kikade förbi, Robin blev till sig och blev tvungen att visa sina muskler som vanligt.

Imorgon har vi någon konstig redovisning om valfri person ur bibeln, jag vet inte vem jag ska välja, jag läser inte bibeln :/ Sedan ska vi presentera våra filmrecensioner av the Rock, jag har knappt börjat för jag vet inte hur man svarar på fråga 2 : "Karaktärer - Vilka karaktärer finns det i filmen? Hur presenteras dessa?"
vilka karaktärer finns det, hur börjar man på det svaret.... jag blir helt ställd i huvudet.

Snart måste jag ha xboxlan med nina, kladdkaka, godis och skitsnack.

You've got the most unbelievable blue eyes I've ever seen
You've got me almost melting away
As we lay there under a blue sky with pure white stars
Exotic sweetness a magical time
Say say it again

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Kakí

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! JAG TAR LIVET AV MIG!!!!!!!!

2007-09-20 @ 23:06:05
URL: http://kakie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0