Sunny days

Imorgon är det skolfoto, jag orkar inte!
Vad ska man ha på sig? Tänkte min blå ballongklänning från Victoria of sweden men jag vet inte..
jag vill ha nya kläder!
Jag borde ha färgat utväxten men ingen kan hjälpa mig så jag får väl göra det själv, kan bli klurigt men det får gå! Johan vägrar hjälpa mig men jag frågade nyss nicklas om han ville göra det på mig, han låter positiv!

Jag är helt fast vid skorna, jag hoppas att jag får dom i födelsedagspresent av älskling!
annars skulle jag gärna vilja ha... hm.. En utlandsresa?


Annars skulle jag väldigt gärna uppskatta en språkresa med nina till England
Jag satt med pappa i bilen igår och jag frågade om han skulle på dream theaters konsert i vinter, han svarade: "Nej, jag tror inte det, jag har nog inte råd. Anton pratar ju om en ny moppe och du pratar ju om en språkresa."
Det måste väl betyda något?!
Jag hoppas verkligen att jag får fara, bokar man innan 15 oktober så får man dessutom 2000:- rabatt!

Jahaja, tagga skolfoto imorgon robin, det lär ju bara bli du och jag på bilden, du jag och dina muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0