Ruby

Fan, nu har jag suttit i tre timmar med den fruktansvärda stilmallsredigeraren, jag vill bara kräkas!
Snälla blogg.se går det inte att lösa på ett smartare vis eller måste man betala för att det ska bli enkelt?

Sötingen har börjat blogga! ninakaka

Igår var jag på stan med Nina, jag har hittat en skinnjacka som jag vill ha. Visst den kostar inte ens över tusenlappen men jag tycker att den var fin. Nina skulle ha ett par nya jeans, jag vet inte huuuur länge vi stod där inne innan hon hade provat sig igenom högen som Mats hade gett henne! (Det känns roligt att han faktiskt har ett namn, han den där Mats.)
Till slut hade hon bestämt sig för ett par snygga enkla jeans som satt som en schmäck! Vi gick runt och provade skor och jag vill verkligen ha ett par nya. Hittade ett par skitsnygga skor på skopunkten som var jättesköna, måste börja spara!

Igår var en sån dag jag verkligen behövde Nina, det var längesedan.

Ikväll ska jag och Johan ut och käka middag, ingen aning var men jag känner att det hade varit väldigt gått med Great Eastern, fast där har dom ju bara buffén på dagen så kanske Balder? hur som helst så blir det mysigt!
Sedan kanske vi åker ut till Klabböle :)

Förlåt kicki för att jag inte kan komma ikväll!
Det hade varit roligt men det blev som konsigt i planeringen :(
Grattis iallafall!

Let it never be said, that romance is dead
Cause there?s so little else occupying my head
There is nothing I need except the function to breathe
But I?m not really fussed, doesn?t matter to me

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0