Relax

Johan hatar att jag bloggar, han säger att inom en 50 meters radie omkring honom är det en bloggfri zon.
Nu sitter han i ett mörkt hörn och försöker mysa med hunden.

Imorse försov vi oss, klockan 12 skulle vi vara hos Johans farbror för att vi skulle samåka till kyrkan.
Vi vaknade typ 11 och då skulle johan duscha, raka sig.
Jag behövde hem och byta om för man kan ju inte fara på dop i mjukisbyxor och världens största tröja!
När vi kom hem till mig så skyndade jag mig att byta om och hittade ett par skor i mammas garderob som jag har haft på mig idag, det är strl. 37, jag har 38 men det gick ändå. iofs har jag världens största blåsa på lilltån men det var det värt, skorna var snygga!

Nu har vi suttit och tittat på nyaste Beck, Det tysta skriket.
Den var väl sådär, beck är alltid bra men denhär kunde ha varit vassare.

Jag måste ha en ny jacka! någon som har något bra förslag på en liten jacka, en sån som inte är snowboardjacka, det är den enda jag har just nu!

Snart fyller jag år, jag vill till England med nina på språkresa!!!

Nu ska jag och Johan gå och lägga oss i sängen, äta vindruvor och se Ace Ventura, When nature calls. (älskaren)

If I had the chance to get the tingling emotion
of warm white sea sand
slipping through my fingers
I would hold on to the feeling

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0