N. Cage

Har suttit och tittat på The Rock, måste säga att jag inte sett Cage göra en bättre roll. Dock var inte filmen så bra. Jag brukar inte tycka att Cage är särskillt bra, enligt mig är han ganska mesig. Det känns som att han skulle kunna spela en töntig roll istället för en cool roll med vapen och sånt. Han är ju inte ens snygg. Han ser ut som en gammal man som vill vara ung och attraktiv.

image14

nu vill jag att nina ska plugga klart så att vi kan börja baka och se Wrong Turn II, jag sitter här i vardagsrummet och ser blades of glory för tredje gången den här veckan. Den här gången med mamma och pappa.

Känns skönt att vi har studiedag imorgon, jag ska sova så länge jag bara kan! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0