Like a rainbow

Igår satt jag hela dagen i princip och såg Kenny . S sedan kom Johan och vi grillade och åt gott :)
efter det kom Karin och vi taggade gärnet, det roligaste var kanske att allt var stängt, en lördagkväll kl. 22.oo
[Vi träffade Roger och Yap, frågan är väl kanske vad som senare gick snett och varför han hette Yap!]
det mest meningslösa var att det var 26+ och Karin sa att hon inte hade körkortet med sig, otippat!
Karin kammade och jag åkte hem.

Idag vaknade jag av att johan hostade mig i ansiktet, det var soft. jag klev upp och fortsatte se Kenny. S
Sedan smsade jag Karin och sa att vi skulle ses på stan! Tur att du sov i stan, det blev min räddning :)
johan var så himla snäll och hämtade mig på Haga, tack för det :*
nu ska jag skynda mig isäng så jag klarar av thorens höga tempo... ^^

Show me a smile then,
Don't be unhappy, can't remember
When I last saw you laughing
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You can call me up
Because you know I'll be there

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0