Jag har nåt på hjärtat, det är en pacemaker.

Igår var toppen! jag hade det jättemysigt, innan Johan kom och hämtade mig ringde han och frågade om vi skulle gå på bio efter middagen. Vi bestämde att vi skulle se Rush Hour 3.
Vi käkade Taccobuffé på Balder och sedan rullade vi vidare till SF :) Filmen var jättebra! verkligen sevärd!
Sedan åkte vi ut till norrmjöle där mamma, pappa, Pia & Jocke hade ställt upp husvagnen och husbilen, det var också mys!

Nu har jag varit och hämtat moppen inne i stan så jag slipper höra pappa tjata ^^

Ikväll vill jag vara med nina, jag vill baka något smaskigt! Call me

Hej, här sitter jag som en vettskrämd asket
Jag droppar mina rhymes som en släpphänt poet
Jag dansar kalinka men vägrar att vinka
Hejdå till min familj, på väg till Treblinka

Bärsen kunde jag hinka, spriten sänkte jag snabbt
Jag försvinner en kvart för att dränka en katt
Och du tänkte väl att jag inte var någon tung gangster
Men jag är så jävla west side att jag är med i Ung Vänster

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0