"Idag är en orättvis dag"

Åh, imorse när jag vaknade snoozade jag fram tills 20över8bussen, tur var nog det. Det visade sig att den enda lektionen jag hade idag var affärsengelskan kl. 12.oo, klockrent att Karin också har det!

Hela dagen har som mest varit mysig, imorgon blir ännu mysigare för då ska jag ha myskläder :)
Jag känner att jag börjar bli sjuk, har jätteont i halsen nu och ont i hela kroppen, sådär jobbigt ont i huden,
undrar var det kommer ifrån....

Jag är astaggad på språkresa med nina nu, mamma låter ändå posetiv till England så det är ett +.
Flickan i barnvagnen var kanske det sötaste när hon tittade upp på sin mamma och sa bekymrat:
"Mamma, idag är en vädigt, väldigt orättvis dag."

See my life is filled with up and downs
and I'm ok when you're around
And when I'm in a storm, and my nights are cold
Reach out your hands for me to hold.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0