Give me that summerfeeling

Åh, här sitter jag och saknar sommaren.. Var tog den vägen? Vi hade det så mysigt i somras Nina :)

image1

Alltså vad hände igår tjejer?! Mordförsök och stölder..?

Imorse vaknade jag klockan halv nio, ont i huvudet och torr i munnen men det var fan värt det! När jag skulle fara hem tidigare idag så hittade jag inte mina moppenycklar, tänkte att jag glömt dom på carlshem eller något, jag vände fan uppochner på hela lägenheten men nejnej, inte fanns den där.
Johan sa att han kunde skjutsa hem mig och jag fick leta nyckeln någon annan dag så vi gick ner i bilen, vad tror ni ligger där? Jo, nycklarna, tur det! tänk om jag hade glömt dom i moppen under natten eller så, då hade den nog blivit stulen, som förra sommaren..

När jag kom hem så fikade vi och sedan åkte vi på rimi och köpte godis och halstabletter.
Jag håller på att bryta ihop över min hals, det gör så jäävla ont.. men man ska väl inte klaga, vad är känslan av att ha ont i halsen mot att ha blivit huggen i fingret!? ;D

Filmen igår var också bra, vi bakade muffins och drack te :)

You arrested my mind when you came to my defense
With a knife in the shape of your mouth
In the form of your body
With the wrath of a God
You stood by me
Belief

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0