Fredagkväll, the best ever

Alltså magda har nyss huggit fingret av kaki, det var det brutalaste jag sett, så jävla rått.
Jag har en jävligt bra kväll ikväll och jag hoppas att alla andra har det också. N är bra på franska och kaki kan svenska. själv kan jag inget. kan bara säga tja.

Idag har jag bakat muffins och dom blev goda. jag tycker att disturbia var bra också.

Idag saknar jag nina så mycket så mycket. Det blir bra när vi ses imorgon :) LÄNGTAR!!
du kommer alltid alltid att vara min bästa vän, även fast vi inte ses varje dag, inte ens pratar varje dag så är du den som står mig närmast. jag hoppas att vi kan åka till vårat hemliga pciknickställe i vinter och prata skit och dricka varm choklad och bullar!

Nu ska snart johan hämta mig för att han ska jobba imorgon men det gör inget för om jag stannar längre så blir det inte roligt. då kommer jag att lämna allt när det är kasst.

Josefina har en FIN lägenhet. jag älskar den! måste bara ha den sedan... den är som sne och fin... typ ah... svårt att förklara såhär en fredagkväll klockan halv 2-.....

Jag vill tillbaks till Thailand också, dessutom är Angelina minminmin. helt besatt.

Jag brukar alltid avsluta med en liten textsnutt som betyder något men fan, det går inte nu.. jag kan inte leta.

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Kakí

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

2007-09-08 @ 13:33:58
URL: http://www.kakie.blogg.se
Postat av: Josefina

den är som sne och fin..
haha, true true

2007-09-08 @ 14:46:13
Postat av: magda

hahahahha åhhh vad kan man säga egentligen? ;) kvällen va najs åh ja högg fingrare! jag gillare! :)

2007-09-10 @ 21:18:22
URL: http://backsund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0