FNL

Jag kan bara berätta för alla att jag saknar Friday Night Lights förbannat mycket!
Jag vill att det ska bli 5e oktober NU!

image10image11image13



Idag vaknade jag och Johan alldeles för sent men det var skönt att inte behöva stressa sig upp för att göra sig i ordning och hoppa på bussen.
klockan tre ska jag och nina på stan och shoppa, jag har tyvärr inte så mycket pengar tror jag men jag vill först och främst köpa en ny jacka, sedan skulle jag uppskatta ifall mina pengar räckte till ett par nya skor också men det lär nog inte hända.. Jag måste jobba gärnet nu så jag får ihop lite pengar. Måste ha nya kläder!

Jag undrar vad jag ska hitta på ikväll, Kaki kanske vill hitta på något? Kanske Nina vill göra någonting ikväll..?

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Ninakaka

Kära gudarnas himmelska under. När blir det xboxlan och potckväll?!

2007-09-15 @ 14:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0