Fever

Jag kan ju inte direkt skryta över att jag är världens bästa bloggare men försöka duger ju!

Jag vaknade imorse och kände febern, huvudvärken sparkade mig i huvudet och skrek åt mig att jag skulle ta en ipren och sedan somna om.
Det sög ju hur mycket som helst att jag missade både dansen och Karins tävling.. förlåt! jag lovar att jag kommer nästa gång!

Följde med pappa idag på Gimonäs och slängde gamla soffan, stolar och madrasser, äntligen lite förändring! Vi pantade också alla burkar och flaskor vi samlat på oss under det senaste året, myyyyycket pengar blev det!
Fortfarande undrar jag när ninas Baby ska bli kvinna, jag tror att hon är en man egentligen, även fast hon ser ut som en kvinna.

Gaaalet avundsjuk jag är på johan idag, jag vill också vara i sthlm!
Nina, vi måste tillbaks snart ;D

ikväll blir det bowling eller fest, bowling eller fest...
Grattis Hazzääääh!


It's all up in the air
And we stand still
To see what comes down
I don't know where it is
I don't know when
But I want you around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0