Clean

Wooosh, helt otroligt så bra jag är!
Nu har jag storstädat rummet, det var längesedan ^^
Det betyder att det var typ längesedan mormor var här sist,
hon kommer om en och en halv timme och nu finns det fan inte ens ett enda litet dammkorn kvar i mitt rum.
Jag blir så arg varje gång mamma säger att jag måste städa i mitt rum, jag menar det finns alltid en ordning i min oordning som jag inte tror att hon förstår, sedan säger hon också att jag snart kan prata med mina dammråttor men det är väl inget problem? då har ju hamstern någon att leka med, eller?
Nae, det känns så bra när det väl är gjort, nu kan jag gå överallt i mitt rum, utan att behöva oroa mig för att jag ska trampa på något så att det går sönder ^^

Snart kommer ju mormor och som vanligt är det jag som måste sova i husvagnen.
Det är så att hemma hos oss har vi en stor lada som vi har inrett, det finns typ bastu, jacuzzi och relax där..
I relaxen så finns en bäddsoffa som vi vill att mormor ska använda när hon är här och hälsar på men kvinnan vägrar!
Hon är rädd att det ska komma någon och råna henne eller liknande men vad?
Någon kan ju komma in på mitt rum och råna det också, right?
Det innäbär att hon ska sova i min ljuva säng i mitt stora varma rum medans jag får ligga i den hårda sängen i husvagnen.. kul!
Jag hoppas innerligt att jag inte blir lika bortskämd som min mormor när jag blir gammal..

Imorgon är det skola, jag undrar om det är studiedag eller inte.. hade varit förbannat skönt.
Jag ska på Kurs med Troja imorgon, hoppas verkligen att det går bra. Jag orkar inte att hon ska vara sådär jobbig och gnällig som hon ibland kan bli och jag vill att hon ska lyssna på mig som hon brukar.
Hoppas att hon inte får en knäpp för att det blir så mycket hundar runt omkring henne..

image2









Nu ska jag sätta mig och läsa lite Alex Schulman :)

Nope, You Can't Do It Like Me
Doh, So Don't Do It Like Me
Folk, I See You Tryna Do It Like Me
Man That Shit Was Ugly

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0