Butterfly

Dom sista dagarna har varit bra, Karin är bäst! du gör mig alltid glad

Skolan rullar på som vanligt och dagarna är slappa som alltid.
Däremot måste jag få påpeka att Marie är den torraste ever numera,
en gång i tiden älskade jag dig! Robin, jag trodde aldrig att hon skulle lämna oss på det här viset!

Idag var jag och Karin på stan, vi kikade på skor och jag har hittat ett par på DNA som jag verkligen vill ha.
Frågan är ju bara hur mycket jag kommer att använda dom.
Jag förstår inte hur man kan gå i så skyhöga klackar en hel dag, helt jävla omöjligt.
Fötterna brinner ju.
Kakan hittade den snyggaste jackan någonsin och hon mååååste bara köpa den!

Snart kommer nog Johan hit. Synd att jag inte hann baka muffins ikväll, det får bli imorgon.

Nu har jag suttit och läst http://ungmamma15.blogg.se och jag kan inte säga något annat än lycka till med Wilma. Ni kommer att få det bästa livet tillsammans, du, Andreas och Wilma.
Jag tror att det är bra att vara ung mamma.
Man kommer inte så långt ifrån varandra och man lär känna varandra på en helt annan nivå än barn och föräldrar som det skiljer 30 år på.
Ni blir helt klart dom bästa föräldrarna!

I used to think happy endings were only in the books I read
But you made me feel alive when I was almost dead
You filled that empty space with the love I used to chase
And as far as I can see, it don't get better than this

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0