Äppel

Nu har jag bakat äppelmunkarna jag pratat om i år och dar!
Nina kom hit och vi har bakatochbakat. Degen skulle jäsa men nejnej, gästen var död... (jästen)
Jag hoppas att dom blir goda, annars kommer jag att gråta.
Jag har saknat dig stumpan!



Idag har varit en väldigt jobbig dag, undrar hur många gånger jag har brutit ihop under dagen.
♦ Första gången var nog när jag vaknade och hostade tills jag trodde att hjärnan skulle explodera.
♦ Andra gången var när jag kommit utanför dörren och insåg att jag inte fått i mig frukost.
♦ Tredje måste ha varit när jag kom till skolan och trodde att vi hade engelska men det var multimedia.
♦ Fjärde var när jag insåg att Spyro inte finns att ladda ner.
♦ Femte var när jag insåg att klockan var kvart över elva och jag hade min fobiträning elva.
♦ Sjätte var när jag kom på mig själv med att sitta och nästan gråta för att jag tror att det ska göra så ont att sticka i fingret.
Jag kan fortsätta i evigheter.

Det värsta är nog kanske att jag gått runt och tänkt nästan hela dagen på vad som egentligen hände den tjugosjätte december tvåtusenfyra. Jag vet inte varför jag börjat tänka på det så mycket, kanske är det för att snart är vi vid den tiden på året då allting närmar sig mig snabbt som ett rusande tåg. Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig men allting känns som en stor tung sten. Det finns nog inga ord som kan förklara den känslan som ilar genom kroppen just nu. som ett knytnävslag i magen, rent reflexmässigt så viker man sig dubbel..
Gör något så att den känslan försvinner.

Jag vill inte till skolan imorgon, jag står fan inte ut.
Det spelar ingen roll hur roligt jag än har så finns det alltid där, såret som svider så jävla mycket.
Så mycket att jag bara vill gråta.


Goodbye to you, my trusted friend
We've known each other since we were nine or ten
Together we've climbed hills and trees
Learned of love and ABC's, skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die
When all the birds are singing in the sky
Now that spring is in the air
Pretty girls are everywhere, think of me and I'll be there

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Ninakaka

Hjärtat! Du har nu officiellt dragit ner mig i bloggträsket. Tack.

2007-09-15 @ 13:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0